Pirkšanas politika

Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzu iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos SIA “EKRA GROUP”, vienotais reģ.Nr.40203154812 (turpmāk tekstā – simplex.lv) piedāvāto preču iegādes noteikumus.

  1. Tā kā simplex.lv piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.
  2. Noformēt pasūtījumu ir iespējams interneta vietnē www.simplex.lv, mobilajā lietotnē, vai pa telefonu +3712322202.
  3. Simplex.lv  visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Piedāvātās cenas ir spēkā laika posmā, kas norādīts pie preces. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.
  4. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu.
  5. Veicot pasūtījumu, ir nepieciešams norādīt e-pasta adresi, lai klientam varētu būt atsūtītas instrukcijas, rēķins-pavadzīme u.c. nepieciešamā dokumentācija.
  6. Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no diviem preces saņemšanas veidiem: bezmaksas –ja pasūtītā prece parsniedz 45,00 eiro robežu.Ekonomiskā piegāde – pasūtītā prece tiek saņemta pakomātā pie kāda no Latvijas lielākajiem tirdzniecības centriem, Latvijas Pasta nodaļās vai degvielas uzpildes stacijās Circle K, komforta piegāde – kurjeru firma piegādā pasūtīto preci norādītajā adresē. Visos gadījumos preces piegādes laiks tiek saskaņots pasūtījuma noformēšanas laikā. Gadījumā, ja tiek pasūtītas vairākas preces ar piegādi, klients var saņemt visas preces kopā vai arī pa daļām.
  7. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad simplex.lv paziņoja, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai.
  8. Preces lietošanas instrukcija pēc preces saņemšanas tiek nosūtīta klientam uz e-pastu. Gadījumā, ja klientam ir nepieciešama preces lietošanas instrukcija izdrukātā veidā, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: info@simplex.lv vai pa tālruni +371 23222202
  9. Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”. Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: info@simplex.lv vai pa tālruni: +371 23222202, norādot pasūtījuma numuru un datumu. Jūs varat atgriezt preci, nogādājot to SIMPLEX birojā: Mārkalnes iela 10, Rīga, LV-1024.
  10. Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.
  11. Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@simplex.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi: Mārkalnes iela 10, Rīga, LV-1024. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
  12. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot: vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju.